Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827), w naszym sklepie mogą Państwo dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów (odstępnego). Terminy i warunki przyjmowania zwrotów zostały sformułowane na podstawie wyżej wspomnianej ustawy.
Jak mogę zwrócić towar?
- Aby móc dokonać zwrotu towaru, musisz spełnić poniższe warunki:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako konsument lub zakup nie miał charakteru zawodowego i korzystasz z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta - Następnie wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru. Pracownik sklepu Zielonalazienka.pl skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. Zazwyczaj odpowiedź przychodzi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od wysłania formularza.
- Po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia pobierz i wydrukuj formularz i dołącz go do zwracanych produktów
- Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
Łazienkaplus.pl S.A.
ul. Drukarska 42
62-023 Koninko /k. Poznania - Zwrot towaru może nastąpić także w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań – Koninko (jedyny punkt odbiorów osobistych, gdzie jest to możliwe), o ile zostaną spełnione warunki:
- towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
- zwrot środków zostanie zrealizowany zgodnie z formą opłacenia zamówienia - dla przyspieszenia procesu sugerujemy zwrot środków w postaci przelewu
- w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup
Podsumowanie
- Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom (osobom fizycznym, nie firmom).
- Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
- W przypadku, gdy okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, ostatni możliwy termin zwrotu przechodzi na następny dzień roboczy.
- Koszty wynikające ze zwrotu towaru ponosi Klient.
- Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
- Prawu zwrotu podlegają towary, które zostały rozpakowane.
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu towaru. Przeważnie zwrot płatności odbywa się w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia towaru do sklepu.
- Przed odesłaniem towaru do sklepu konsument jest zobowiązany do zabezpieczenia towaru.
- Jeżeli któryś z powyższych warunków nie zostanie spełniony, zwrot towaru może zostać odrzucony, a zwracany towar będzie można odebrać w siedzibie sklepu Zielonalazienka.pl.