Kontakt
Zanim się skontaktujesz, zobacz czy mamy już odpowiedź na Twoje pytanie:
- Jak złożyć reklamacje?
Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: http://www.zielonalazienka.pl/reklamacje/. Po przyjęciu zgłoszenia pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Państwem i poinformuje o kolejnych etapach procedury.
- W jaki sposób mogę zwrócić towar i gdzie mam go odesłać?
Zasady przyjmowania zwrotów towarów zostały opisane tutaj: https://www.zielonalazienka.pl/zwroty/. Po przyjęciu i pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia, nasz Konsultant poinformuje o szczegółach procedury.
- Jak znaleźć produkt, który Cię interesuje?
Aby dotrzeć do interesującego Ciebie produktu, skorzystaj z menu na górze strony („Umywalki, Baterie, Toalety...”) wybierając odpowiednią kategorię, a następnie podkategorię produktów. Ogranicz wyniki wyszukiwania korzystając z filtrów po lewej stronie listy. Można również skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się na górze strony. Wpisz nazwę firmy, produktu lub numer katalogowy, aby szybko przejść do właściwej sekcji. Szczegółowy opis produktu, cena brutto i koszty dostawy znajdują się na karcie produktu.
- Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
Informacja o dostępności produktów znajduje się na karcie każdego produktu. Znak „24” oznacza, że produkt jest w naszym magazynie i dostępny do natychmiastowej wysyłki. Pozostałe statusy określają oczekiwany czas na skompletowanie i wysyłkę produktu. Produkty „na zamówienie” mają indywidualnie określany termin realizacji. O przewidywanym terminie sprowadzenia produktu od dostawców informujemy Klienta w ciągu 24h (dni robocze), podczas rozmowy potwierdzającej realizację złożonego zamówienia. Od momentu przekazania paczki firmie wysyłkowej, kurier ma 48h na dostarczenie zamówienia.
- Jakie są dostępne rodzaje płatności?
W naszym sklepie są dostępne następujące formy płatności: Przelew bankowy (zwykły), Szybki e-przelew, Płatność kartą płatniczą, Płatność za pobraniem (płatność u kuriera dostarczającego towar), Gotówka przy odbiorze osobistym.
- Jakie są rodzaje i koszty dostawy?
Informacje o dostępnych formach dostawy znajdują się na karcie produktu. Szczegóły dotyczące kosztów i sposobów dostawy w zależności od wybranych produktów zostały opisane tutaj: http://www.zielonalazienka.pl/koszty-dostawy/.
- Dlaczego odbiór osobisty w niektórych punktach jest płatny?
Opłata za odbiór w punkcie wynika z kosztu obsługi logistycznej danego punktu.
- Kiedy otrzymam dane do płatności przelewem?
Dane do wykonania przelewu są indywidualne dla każdego zamówienia. Przekażemy je Państwu po telefonicznym potwierdzeniu realizacji zamówienia.
- Jaki jest status mojego zamówienia?
W ciągu 24h (dni robocze) od złożenia zamówienia nasz pracownik kontaktuje się z Klientem (mailowo lub telefonicznie) w celu weryfikacji i potwierdzenia zamówienia. Klient jest wówczas informowany o terminie realizacji oraz kosztach dostawy. Klienci, którzy zdecydują się zarejestrować, uzyskają dostęp do Mojego Konta, gdzie zawsze mogą sprawdzić status zamówienia. Każde zamówienie ma przypisanego opiekuna, który jest odpowiedzialny za nadzorowanie przebiegu realizacji i informowanie klienta o zmianach statusu zamówienia. Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówień, należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie: 618995595. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.
Skontaktuj się z nami
zielonalazienka.pl - siedziba główna, biura
ul. Składowa 17
62-023 Jaryszki k.Poznania
Infolinia
tel. +48 61 899 55 95
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Punkt odbioru zamówień Poznań-Koninko:
ul. Drukarska 42
62-023 Koninko
Zobacz mapę dojazdu
Po odbiór osobisty zamówień zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00
Kontakt:
[email protected] - zapytania handlowe, obsługa i realizacja zamówień
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
Marek Furmańczak [email protected]